دستور پخت غذا, شیرینی, ملل

آیسینگ آسان | Easy Icing

طرز آیسینگ آسان

آیسینگ آسان یا آیسینگ پودر قند  ( Powdered Sugar Icing )

می توان با مخلوط پودر قند و آب یا شیر سسی با غلظت مورد نیاز تهیه کرد که نیازی هم به هم زن برقی ندارد.

توجه داشته باشید که این آیسینگ علی رغم اینکه سادست اما به این دلیل که امکان کشیدن طرح های پیچیده و با ظرافت بالا را نداشته و شیرین تر از سایر آیسینگ هاست از محبوبیت کمتری برخوردار است.

مواد لازم آیسینگ آسان

گلوکز شفاف ، corn syrupیک دوم قاشق چای خوری
پودر قندسه چهارم پیمانه
آب یا شیریک تا یک و نیم قاشق غذا خوری
وانیلیک هشتم قاشق چایخوری
نمکیک پنسه

طرز تهیه آیسینگ آسان

  • مرحله اول : ابتدا پودر قند را یکبار آسیاب کرده و از پارچه حریر رد می کنیم تا آیسینگ لطیف تر و کیفیت بهتری داشته باشیم .
  • مرحله دوم : کورن سیروپ برای انسجام پودر قند استفاده می شود و در دستور اصلی از کورن سیروپ استفاده می شود اما اگر در دسترس ندارید می توانید از گلوکز شفاف به عنوان جایگزین استفاده کنید . اما این نکته را در نظر داشته باشید که کیفیت محصول نهایی مشابه زمانی که کورن سیروپ استفاده می شود نخواهد بود .
  • مرحله سوم : تمامی مواد را با هم مخلوط کرده و به آرامی با چنگال هم بزنید تا به خوبی مخلوط شود. 
  • مرحله چهارم : برای تست غلظت آیسینگ باید مخلوط را از ویسک روبانی به نحوی بریزد که تا حدودی شکل پذیر باشد اگر شکل اولیه خود را حفظ کرد غلظت مطلوب خواهد بود. اگر مخلوط غلیظ تر باشد به آن کمی آب و اگر غلظت آن کم باشد به آن کمی پودر قند و کورن سیروپ اضافه کنید .
  • در نظر داشته باشید با رنگ های ژله ای و خوراکی می توانید آیسینگ خود را در رنگ های مختلف آماده کنید .
  • مرحله هفتم : آیسینگ آماده شده را داخل قیف ریخته و ماسوره کوچک ( 2 تا 4 ) قرار دهید .

توجه داشته باشید که نکاتی را در مورد تزیین انجام شده باید در نظر بگیرید.

  1. بعد از آماده سازی می توانید آن را دو روز داخل یخچال نگه دارید . 
  2. سر قیف را باید خیلی باریک ببرید.
  3. این آیسینگ سه تا هشت ساعت زمان برای خشک شدن نیاز دارد.
  4. در مدت خشک شدن نباید کوکی ها را در یخچال یا محیط مرطوب قرار دهید .

رنگ های خوراکی آلس پایس

 

رنگ ­های خوراکی ارائه شده توسط شرکت ماگنولیا به دو شکل رنگ های مایع و ژله ای به بازار عرضه می­شوند که مصرف کنندگان می­توانند یکی از آن­ها را بر حسب سلیقه و راحتی خود انتخاب و استفاده کنند. باید اشاره کنیم که مزیت این رنگ های خوراکی صرفا به سلامت غذایی آنها مربوط نشده و مصرف کنندگان با استفاده از آنها امکان بهره ­مندی از دایره وسیعی  از رنگ ­ها را برای تزئین مواد غذایی خود پیدا می­کنند.  به عنوان مثال چنان­چه در حوزه غذا و فست فود فعالیت دارید و قصد ایجاد مزیت رقابتی در منوی غذای خود با استفاده از تغییر ظاهر و رنگ سیب زمینی، پنیر پیتزا و یا حتی غذاهای اصلی خود مانند استیک و مرغ سوخاری را دارید، رنگ­ های خوراکی زعفران، لیمویی و رنگ تیره می­توانند با کمترین هزینه باعث جلب توجه بیشتر مشتریان شما شوند.

همچنین برای افرادی که علاقه دارند تا خوراکی های خوش رنگی را در منزل برای خانواده خود تهیه کنند، رنگ ­هایی نظیر نارنجی ژله ای، قرمز تیره و کلاسیک برای تزیین خامه و پوشش روی دسر، بیسکویت و شیرینی­ های مختلف بسیار پرطرفدار است.
امروزه استفاده از رنگ خوراکی در خانواده شیرینی ها به دلیل سلامت غذایی و ماندگاری بالا بیش از سایرموارد به چشم می­خورد و قنادی های زیادی برای کسب رضایت مشتریان به استفاده از این رنگ ­ها روی آورده اند. شیرینی های رولت، بامیه، ماکارون و زبان شاید معروف ترین خوراکی­ هایی باشند که برای تهیه آن­ها در قناد­ی ­ها از این محصولات استفاده می­شود.
در آخر باید اضافه کنیم، رنگ ­های خوراکی هم­ اکنون در تهیه نوشیدنی­ هایی مانند اسموتی نیز کاربرد فراوانی دارد.

ما در ماگنولیا مجموعه طعمی متنوعی را در فرم های مایع و پودری برای صنایعی از قبیل شیرینی و شکلات، گوشت، لبنیات، نوشیدنی، اسنک و… تولید کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم.

برای تهیه طعم‌‌های قنادی و شیرینی پزی آلس پایس اینجا کلیک کنید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.