چاشنی کباب کوبیده آلس پایس

چاشنی کباب کوبیده

کباب کوبیده مانند خورشت قورمه سبزی از آن دسته غذاهایی است که کم­تر کسی را می­توان پیدا کرد که از آن خوشش نیاید. این غذای اصیل ایرانی در اکثر موارد با گوشت گوسفندی تهیه می­­شود ولی افرادی هم هستند که علاقه دارند تا آن را با گوشت گوساله طبخ کنند. اگر شما هم تجربه به سیخ کشیدن و پخت کباب کوبیده را داشته باشید، قطعا می­دانید که این غذا، در کنار طعم و عطر منحصربفرد، دردسرهای خود را نیز به همراه دارد. از تیرگی و تغییر طعم گوشت بر روی منقل گرفته تا بی مزه­گی و کم نمک شدن آن در سفره غذا. در اکثر موارد ریشه اصلی این مشکلات به افزودنی ­هایی مربوط می­شود که فرد به گوشت چرخ کرده اضافه کرده است. ترکیباتی که عموما بر اساس تجربه و نقل قول افراد مختلف در کباب استفاده می­شوند و به همین دلیل هر بار باید منتظر تغییر جدیدی در غذا باشیم ! راه حل آسان­تر برای پخت این غذای پرطرفدار استفاده از چاشنی یا ادویه کباب کوبیده آلس پایس است که به طور ویژه برای طبخ این غذا به بازار تهیه و عرضه شده­اند.

چاشنی مناسب کباب کوبیده کدام است؟

1)چاشنی سنتی کباب کوبیده

نمک، فلفل، زعفران، زنجبیل و پیاز اصلی­­ترین محتویات چاشنی­های سنتی کباب کوبیده را تشکیل می­دهند. موادی که نحوه ترکیب و اضافه کردن آن­­ها به گوشت کباب را می­توان هنر یک آشپز یا کدبانو عنوان کرد. در روش­های سنتی بعد از چرخ کردن گوشت به آن مقداری نمک اضافه کرده و آن را به خوبی ورز می­­دهیم. سپس برای از بین بردن بوی زهم گوشت و مزه­دار شدن آن از مقداری پودر فلفل سیاه، پیاز رنده شده و زعفران استفاده کرده و گوشت را داخل یخچال قرار می­دهیم، تا اصطلاحا استراحت کند. 4 الی 5 ساعت مدت زمانی است که برای یک دست شدن طعم گوشت کباب کوبیده (حداقل) در این روش مورد نیاز است. این زمان هر چقدر بیشتر باشد، گوشت کباب نیز دارای بافت نرم و طعم بهتری خواهد شد.

2) ادویه کباب کوبیده

این افزودنی­ها نیز امروزه در برخی از عطاری و هایپرمارکت­ها با نام ادویه­ کباب کوبیده به فروش می­رسند که در بیشتر آن­ها شاهد استفاده از موادی نظیر سماق، زنجبیل، پودر پیاز، پودر لیمو عمانی، پودر خردل، زیره سیاه، نمک و پابریکا هستیم. در هنگام استفاده از این ادویه­ها همانند چاشنی­های سنتی باید مقداری از ادویه را با گوشت مخلوط کرده و اجازه دهیم تا بعد از چند ساعت گوشت کباب مزه­دار شود. سپس از آن­ها می­توان برای طعم­دار و معطر کردن غذا استفاده نمود.

3) مرینیت یا چاشنی مخصوص کباب کوبیده

استفاده از، مرینیت یا چاشنی مخصوص کباب کوبیده آلس پایس را می­توان جدیدترین روش برای طعم­دار کردن کباب کوبیده در منزل یا گردش­های هفتگی عنوان کرد. مرینیت در واقع به طعم­دهنده هایی گفته می­شود که از زمان اضافه شدن به گوشت، برنج یا سایر مواد غذایی تا زمانی که این مواد آماده پخت شوند، زمان بسیار کوتاهی(در حد چند دقیقه) مورد نیاز است. به همین دلیل می­توان گفت استفاده از چاشنی مخصوص کباب کوبیده تفاوت قابل ملاحظه ای با روش­های ذکر شده داشته و با استفاده از آن می­تو­ان طی مدت کم­تر از پنج دقیقه گوشت کباب را طعم­دار کرده و بر روی آتش قرار داد. در ادامه به ترکیبات این چاشنی­ اشاره بیشتری خواهیم داشت.

بهترین روش تهیه کباب کوبیده حرفه ای

اگر چه مدت زیادی است که خانواده ­های ایرانی از کباب کوبیده در وعده­­ های غذایی خود استفاده می­کنند، ولی هنوز هم بسیاری از نکات مربوط به تهیه این غذا مبهم و گنگ باقی مانده است. مانند کم و زیاد کردن مواد چاشنی که هر بار با هدف خوش­مزه شدن کباب انجام می­گیرد. اتفاقی که یا تاثیر خاصی در طعم غذا ایجاد نمی­کند یا نتیجه ­ای که می­دهد
آن چیزی نیست که انتظارش را می­کشیم. لذا اگر شما هم جزء کسانی هستید که از اضافه کردن ادویه و مواد گوناگون به کباب کوبیده خسته شده­اید و به دنبال راهی کم­دردسر و آسان برای پخت یک کباب کوبیده ایده آل هستید، ما استفاده از چاشنی­ های مخصوص کباب آلس پایس را به شما توصیه می­کنیم. محصولاتی که تمام مواد نیاز برای پخت یک کوبیده ایرانی درجه یک را در اخیار مصرف ­کنندگان می­گذارند و تنها کافی است پنج الی دقیقه پیش از به سیخ کشیدن کباب­ها، آن­ها را در ظرفی با این چاشنی مخلوط کنید.

ترکیبات استفاده شده در چاشنی کباب کوبیده

این چاشنی حاوی انواع ادویه و عصاره های معطر محلی است که با اضافه شدن به گوشت کباب کوبیده، باعث ارائه رایحه و طعمی ایده­آل به آن می­شود. از روغن­ های گیاهی، نمک، عصاره پیاز، ادویه­ های محلی و سرکه می­توان به عنوان اصلی­ ترین محتویات چاشنی مخصوص کباب کوبیده آلس پایس نام برد. نکته قابل توجه در مورد این چاشنی استفاده از مواد و ترکیبات طبیعی در تهیه آن است که مصرف­ کنندگان برای اطمینان از این موضوع می­توانند در زمان خرید اینترنتی چاشنی کباب کوبیده آلس پایس، نشان سلامت وزارت بهداشت را بر روی برچسب آن­ها مشاهده کنند.

بهترین برند ارائه دهنده چاشنی کباب کوبیده

بی ­اغراق می­توان گفت نحوه طعم­دار کردن گوشت راز اصلی خوشمزگی کباب کوبیده است. پروسه­ای که تا حدود زیادی نیاز به شناخت کامل ترکیبات و تنظیم حجم طعم­دهنده ­های آن دارد. با بررسی کوتاهی در این زمینه و شنیدن نظر مشتریان می­توان چاشنی­های کباب آلس پایس را پیشنهاد داد که به دلیل خلق طعم و رایحه­ای بی نظیر در حال حاضر از پرفروش­ترین چاشنی­ های موجود در بازار مواد غذایی به شمار می­روند.

شما برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت چاشنی سکباب کوبیده آلس پایس و سایر اطلاعات مربوط به این مرینیت می­توانید به این قسمت مراجعه نمایید.

باید اشاره کنیم که یکی از ویژگی های بارز طعم دهنده­های طبیعی آلس پایس ترد و آب­دار ماندن گوشت کباب در حین پخت و نگه­داری آن در یخچال است که باعث رضایت­ خاطر مصرف­ کنندگان می­شود.
در تولید چاشنی­های آلس پایس از هیچ اسانسی استفاده نشده و این شرکت در حال حاضر به عنوان تنها دارنده سیب سلامت وزارت بهداشت اقدام به تولید و عرضه چاشنی و طعم­دهنده های فوری به بازار می­کند.

مزایای استفاده از چاشنی کباب کوبیده آلس پایس

  • کاهش زمان آماده سازی طبخ جوجه کباب (کمتر از ۳ دقیقه)
  • افزایش تردی و انعطاف ­پذیری گوشت غذا
  • صرفه اقتصادی بالا (به ویژه در میهمانی­ ها)
  • تنوع طعم و عطر بر اساس سلیقه افراد
  • دارای پروانه بهداشت و سیب سلامت
  • دوز مصرف پایین

وزن چاشنی مخصوص کباب